הכנה מוכחת למבחני צו ראשון, עם אחוזי הצלחה גבוהים מאוד.

החל מה-1.9.2021 שונתה מדיניות המבחנים החוזרים בצה"ל, להלן המידע הרלוונטי:
  1. על מנת לקבל זכאות למבחן דפ"ר חוזר עליכם לשלוח בקשה אישית למרכז השירות, אשר מפרטת מדוע הינכם חושבים כי אתם זכאים למבחן חוזר. ובנוסף אליה לצרף מספר מסמכים: גיליון ציונים עדכני, והמלצת גורם מחנך. את המסמכים צריך לשלוח בקבצי pdf או קובץ שאינו ניתן לעריכה.
  2. במידה והינכם מלש"בים בעלי ממוצע 80 במקצועות ריאליים (מתמטיקה 4 - 5 יחידות, פיזיקה, כימיה, רובוטיקה, סייבר, ביוטכנולוגיה וכדומה) וממוצע 90 במקצועות ההומניים או ממוצע 90 בלימוד 3 יחידות מתמטיקה ממוצע 90 במקצועות הומניים - תאושר בקשתכם לביצוע מבחן חוזר.
  3. במידה שאינכם עומדים בקריטריונים הישירים של ממוצע הציונים עדיין ניתן לשלוח בקשה למבחן חוזר (לפי האמור בסעיף 1). הבקשה תבחן בהתאם להמלצות והמסמכים שתגישו.
  4. חשוב לציין! בחינה ואישור ביצוע מבחן חוזר תהיינה רק למלשב אשר ציון הדפ"ר שלו 70 ומטה (כולל). שימו לב כי במידה שתיגשו למבחן דפ"ר חוזר, הציון האחרון הוא הקובע.
  5. במידה שבקשתכם למבחן חוזר נשללה, תוכלו להגיש את הבקשה בשנית, בצירוף המלצת מנהל בית הספר שלכם. על ההמלצה להיות מפורטת ובעלת תימוכין לבקשתכם.
  6. ניתן לגשת למבחן חוזר פעם נוספת בלבד. כמו כן, הציון האחרון הוא הסופי. שימו לב כי לא ניתן לערער על המבחן השני.
  7. שימו לב! שינוי בציון הדפ"ר אינו מבטיח כי תקבלו מיון חדש או יישתנה שיבוצכם

כן. ניתן לבצע זאת באמצעות אתר  מיט"ב.
שם יש כפתור בשם הזזת זימונים .
או להתקשר למוקד מיטב בטלפון 3529* או 03-738-8888
לא תתאפשר כניסת מלווים להליכים המתקיימים בלשכת הגיוס!
ההליכים בצו הראשון כוללים  4 תחנות:
  1. אימות נתונים
  2. ראיון אישי 
  3. מבחנים פסיכוטכניים
  4. בדיקות רפואיות
אם יש ברשותך מסמך מאיש מקצוע המצביע על לקויות למידה, מרשם לתרופות קשב וריכוז (הניתנים ע"י נוירולוג / פסיכיאטר / רופא משפחה עם הסמכה להפרעת קשב) , תוכלו להעלות ולשלוח אותם באזור האישי או לחלופין לשלוח במייל של מרכז השירות בכתובת: meitav@idf.gov.il